Naší prioritou je kvalita, kreativita a přístup na profesionální úrovni. Stejně tak dbáme na pohodlí umělce. Zaměřujeme se především na produkci nahrávek sólových umělců a kapel. Umíme také nahrávání a skládání pro filmy, reklamy, videa, či beatmaking. Our priority is quality, creativity and a professional approach. We also pay attention to the comfort of the artist. We focus mainly on the production of recordings by solo artists and bands. We also know how to record and compose for films, commercials, videos, or beatmaking.
Zdravím, jmenuji se Jiří Nekovář a jsem hudebním producentem zde v RoseStreet Studiu. Na této roli se mi nejvíce líbí potkávání nových lidí z různých prostředí a vstupování do jejich tvůrčích procesů. Najednou jste obklopeni spoustou nových nápadů a Vaším úkolem je jejich rozšíření za užití dnešní moderní techniky. A to je přesně to, čeho se zde ve studiu snažím dosáhnout. Hello, my name is Jiří Nekovař and I am a music producer here at RoseStreet Studio. I like this role the most meeting new people from different backgrounds and entering into their creative processes. Suddenly you are surrounded by a lot new ideas and your task is to expand them for use today's modern techniques. And that's exactly what's at stake here I am trying to achieve my studies.
Moje angažovanost a zkušenosti jsou (vzhledem k mému věku) poměrně rozsáhlé. V hudbě se pohybuji nepřetržitě. Nejen jako producent, ale i jako bubeník kapely Saving George. Znalost obou rolí a úhlů pohledu vnímám jako příjemnou výhodu. V kapele se významně podílím na tvůrčím procesu jak po hudební, tak textové stránce. Studuji audio a hudební produkci na School of Audio Engineering ve Vídni. Paralelně k tomu také program Bachelor of Business Administration na VŠE v Praze.
Pokud si naše studio vyberete pro nahrání Vašich budoucích hitů, bude mi ctí a budu se těšit na naší spolupráci!
Pro více zvídavé: zde krátce o mých hudebních zkušenostech:
Dělal jsem tři kurzy od Berklee - The Art of Music Production, The Technology of Music Production a Developing Your Musicianship. Co se studiových spoluprací týče, pracoval jsem s Johnem Soulcoxem, Arminem Effenbergerem, Janem Vágnerem nebo Jakubem Halamou. Bylo mi ctí hrát s jedním z nejlepších evropských jazzových pianistů, Miroslavem Lackem, ve Stavovském divadle zde v Praze v rámci programu „Jazz v Opeře.“ Měl jsem příležitost dostat se i za hranice, a proto mám také mnoho mezinárodních zkušeností.
Moje další skvělá mezinárodní zkušenost pochází z Vídně, kde jsem měl to štěstí a zúčastnil jsem se celkem třikrát bubenického summer campu Beatboxx. Nejenže jsem zde potkal spoustu talentovaných vrstevníků, ale také jsem měl tu čest pracovat s Florianem Kochem, majitelem studia Ton-Herd, ale hlavně producentem Conchita Wurst nebo Josh. Florian je považován za jednoho z nejlepších rakouských producentů popového žánru. Vídeň mě svou hudební náladou ohromila, a i proto tam dnes částečně působím.
V neposlední řadě bych chtěl uvést lekce v Londýnském ICMP Institute s Richardem Spavenem, či Gaborem Dornyei, bubeníky světové úrovně, který mimo jiné přednáší v sídle Drumeo. Ten doplnil můj seznam bubenických učitelů, na kterém jsou Kryšpín Klauda (Pražský Výběr), Zoran Svrček, Stanislav Amcha, či Pavel Razím (na Pražské konzervatoři). Na letní škole v Londýně mě také učil David Combes, který byl hlavním vocal coachem Ramiho Maleka při přípravě na natáčení filmu Bohemian Rhapsody.
My involvement and experience are (considering my age) quite extensive. In music, I move continuously. Not only as a producer, but also as a drummer of the band Saving George. I perceive knowledge of both roles and points of view as pleasant advantage. I participate significantly in the creative process in the band both musically and lyrically. I study audio and music production at the School of Audio Engineering in Vienna. In parallel in addition, the Bachelor of Business Administration program at University of Economics in Prague.
If you choose our studio to record your future hits, I will be honored and look forward to our cooperation!
For the more inquisitive: here briefly about my music experiences:
I did three courses from Berklee - The Art of Music Production, The Technology of Music Production and Developing Your Musicianship. As for studio collaborations, I worked with John Soulcox, Armin Effenberger, Jan Vágner or Jakub Halama. It was an honor to play with one of the best European jazz pianists, Miroslav Lack, in the Estates Theater here in Prague as part of program "Jazz in the Opera." I had the opportunity to get behind borders, which is why I also have a lot of international experience.
My other great international experience came from Vienna, where I was lucky enough to participate three times in total drum summer camp Beatboxx. Not only did I meet here a lot of talented peers, but I also had the privilege to work with Florian Koch, owner of the Ton-Herd studio, but mainly produced by Conchita Wurst or Josh. Florian is considered one of the best Austrian producers pop genre. Vienna amazed me with its musical mood, and that's why I partially work there today.
Last but not least, I would like to highlight the lessons learned in the London ICMP Institute with Richard Spaven or Gabor Dornyei, drummers world class, who, among other things, lectures at the Drumeo headquarters. The added to my list of drum teachers that they are on Kryšpín Klauda (Prague Selection), Zoran Svrček, Stanislav Amcha, or Pavel Razím (at the Prague Conservatory). For summer at school in London I was also taught by David Combes, who was the principal Rami Malek's vocal coach in preparation for filming the film Bohemian Rhapsody.
Mé jméno je Kryštof a jsem jedním z producentů a studiových zvukařů pracujících v Rosestreet Studiu. Samotný proces studiové produkce mě baví především proto, že mohu vidět okamžitý výsledek své práce- na začátku je prázdný DAW a na konci několik stop, které spolu souzní svým vlastním komplexním způsobem a vytvářejí unikátní zvuk dané skladby. Díky moderním technologiím a VST nástrojům od firem jako jsou Output, Native Instruments nebo Spectrasonics není člověk limitován nízkou kvalitou techniky a kreativitě se tak meze nekladou. Právě tato nepřítomnost jakýchkoliv hranic je to, co mi při produkci dodává nejvíc inspirace. My name is Kryštof and I am one of the producers and studio sound engineers working at Rosestreet Studio. I enjoy the studio production process itself mainly because I can see the immediate result of my work - at the beginning there is an empty DAW and at the end several tracks that fit together in their own complex way and create the unique sound of the given composition. Thanks to modern technologies and VST tools from companies such as Output, Native Instruments or Spectrasonics, one is not limited by the low quality of the technology, and thus creativity has no limits. This absence of any boundaries is what gives me the most inspiration when producing.
Má kariéra DJe mi poskytla prvotní náhled do světa produkce. Jako DJ Crespo jsem byl součástí mnoha drumandbassových akcí v klubech po celé republice, zúčastnil jsem se i největších festivalů (Let It Roll, Hip Hop Kemp). Začal jsem se zajímat o tvorbu vlastních tracků a beatů, která mě zavedla na nekonečnou cestu poznání nejen vlastní invence, ale i možností kreativity v procesu hudební produkce.
Svou produkční kariéru jsem započal studiem na soukromé škole Musartedo absolvováním kurzů „Hudební produkce Ableton Live I“ a „Hudební produkce Ableton Live II“, které vedl Risto Sokolovski, legenda české rapové produkce. Další produkční vědomosti jsem nabral v online kurzech serveru studio.com – „Electronic Music Production“, který vedl producent EDM hitů Kygo, „Write & Produce Hit Songs“ za účasti zpěváka One Republic Ryana Teddera a především na kurzu „Complete Music Production“ pod vedením Andrew Huanga, který se pro mě okamžitě stal vzorem kreativního přístupu k hudbě. Své mixing dovednosti jsem si následně začal tříbit na základě kurzu „Mixing Accelerator System“ vedeného Streakym, studiovým zvukařem spolupracujícím například s Adele, Edem Sheeranem, Depeche Mode a dalšími. Posledním kurzem ve výčtu je rekvalifikační kurz „Akreditovaný zvukař“ s akreditací MŠMT, během kterého jsem se naučil základy akustiky, živého zvučení, elektrotechniky, ale i bezpečnosti při práci se zvukovými zařízeními.
Již tři roky se věnuji živému zvuku v Národním Divadle v Praze. Tato pracovní pozice je skvělou kombinací všech mých zkušeností a dovedností. Díky práci v tak velké instituci jsem měl možnost intenzivně spolupracovat například s Jakubem Kudláčem a Ivanem Acherem, kteří jsou držiteli Českého Lva za hudbu. Úplně jiný způsob přístupu k tvorbě zvuku mi ukázala spolupráce s Janem Burianem (Kyklos Galaktikos) a obrovskou zkušeností a ctí pro mě zůstává živé zvučení a spolupráce s legendou české rockové hudby Michalem Pavlíčkem na představení Robot Radius. Mezi mé současné projekty patří také zvučení Letních Shakespearovských Slavností na Pražském hradě. Ve volném čase se kromě produkování vlastních tracků všemožných žánrů věnuji hraní na české dudy a sportu, který je pro mě příjemným oddechem a přípravou mozku na další kreativní práci.
My career as a DJ gave me an initial insight into the world production. As DJ Crespo, I have been part of many participated in drum and bass events in clubs throughout the country I've also attended the biggest festivals (Let It Roll, Hip Hop Kemp). I became interested in creating my own tracks and beats, which led me on an endless journey of knowledge not only of my own invention, but also the possibility of creativity in the musical process production.
I started my production career by studying privately school Musartedo by taking the courses "Music production Ableton Live I” and “Ableton Live II Music Production” which he led Risto Sokolovski, legend of Czech rap production. Next I acquired production knowledge in the server's online courses studio.com - "Electronic Music Production" which he led EDM hit producer Kygo, "Write & Produce Hit Songs" for the participation of One Republic singer Ryan Tedder and especially on the "Complete Music Production" course under Andrew Huang, which immediately became for me a model of a creative approach to music. I then started refining my mixing skills based on the "Mixing Accelerator System" course conducted Streaky, a studio sound engineer working with, for example, Adele, Ed Sheeran, Depeche Mode and more. The last one the listed course is the "Accredited sound engineer" retraining course with the accreditation of the Ministry of Education and Culture, during which I learned the basics acoustics, live sound, electrical engineering, but also safety when working with audio devices.
For three years now I have been working on live sound at the National Theater in Prague. This job is a great combination of all my experience and skills. Thanks to working in such a great institution I had the opportunity to work intensively with, for example, Jakub Kudláč and Ivan Acher, who are holders Czech Lion for music. A completely different way of approaching creation collaboration with Jan Burian (Kyklos Galaktikos) and a huge experience and honor for me remains alive sound and collaboration with the legend of Czech rock music, Michal Pavlíček to the Robot Radius performance. Among my current projects also include the soundtrack of the Summer Shakespeare Ceremony at Prague Castle. In your free time, except producing my own tracks of all kinds of genres, I devote myself to playing to Czech bagpipes and sport, which is a pleasant respite for me and by preparing the brain for further creative work.
Universal Audio – značka, která mluví za vše. UAD Apollo Twin X Quad je hlavou našeho studia. Skvělé předzesilovače dokáží při každém nahrávání svou pověstnou kvalitu obhájit. Pro rozšíření vstupů používáme větší zvukovou kartu Focusrite Scarlett 18i20. Obsahuje jiné profesionální předzesilovače s funkcí AIR. AIR obvod emuluje impedanční a rezonanční vlastnosti vstupních transformátorů legendárních studiových předzesilovačů řady ISA. Universal Audio - the brand that speaks for itself. The UAD Apollo Twin X Quad is the head of our studio. The great preamps are able to defend their renowned quality every time we record. We use the larger Focusrite Scarlett 18i20 sound card to expand the inputs. It includes other professional preamps with AIR function . The AIR circuit emulates the impedance and resonance characteristics of the input transformers of the legendary ISA series studio preamplifiers.
Za léta zkoušení se nám nejvíce ověřila kvalita těchto značek: Over the years of testing, the quality of the following brands has been proven to us the most:
Ve studiu disponujeme následujícími kytarami a baskytarami: We have the following guitars in the studio:
Doporučujeme, aby si každý hudebník donesl vlastní nástroj, i tak Vám rádi jednu z našich krasavic pro obohacení nahrávky poskytneme. We recommend that each musician bring their own instrument, you would still like one of our beauties for we will provide the enrichment of the recording.
Ve studiu je dostupná kuchyně a externí místnost. Pokud se sejde ve studiu více lidí, externí místnost lze využít jako prostor, kde lze hovořit s ostatními, procvičovat si svůj part či jinak trávit čas, aniž by se nijak narušovalo nahrávání ve studiu. The studio has a kitchen and an external room available. If more people gather in the studio, the external room can be used as a space where you can talk to others, practice your part or otherwise spend time without disturbing the recording in the studio.
Trvání do tří hodin Duration up to 3 hours
650 Kč / hTrvání čtyři a více hodin Duration 4 hours or more
530 Kč / h1 nahrávací den · 10 hodin + obědová pauza 1 recording day · 10 hours + lunch break
5 000 KčMultitrack
3 800 Kč / Skladba 3 800 Kč / TrackVokály do smíchaného instrumentálního podkladu Vocals to a mixed instrumental background
2 300 Kč / Skladba 2 300 Kč / TrackTřetí a následující revize Third and following revision
400 Kč / Verze 400 Kč / VersionMastering v analogovém studiu Mastering in an analog studio 1
500 Kč / Skladba 500 Kč / TrackNahrávání Recording
od 900 Kč / h from 900 Kč / hMixing · Multitrack
od 5 300 Kč / Skladba from 5 300 Kč / TrackMixing · Vokály do smíchaného instrumentálního podkladu Mixing · Vocals to a mixed instrumental background
od 3 800 Kč / Skladba from 3 800 Kč / TrackMastering
od 650 Kč / Skladba from 650 Kč / TrackKdyž objednavatelem je firma. Výše uvedené ceny jsou pouze orientační. Celková částka se odvíjí dle míry komerčního užití. Applies to B2B cases. The above prices are only indicative. The total amount depends on the level of commercial use.
Nahrávání voiceoveru Voiceover recording
od 1 000 Kč / h from 1 000 Kč / hSkladba hudebního podkladu Background track recording
od 5 000 Kč from 5 000 KčVocal editing + Mixing
od 2 000 Kč / Spot from 2 000 Kč / SpotMixing · Multitrack
od 5 000 Kč / Skladba from 5 000 Kč / TrackVýše uvedené ceny jsou pouze orientační. Částka se odvíjí dle míry komerčního užití. The above prices are indicative only. The amount depends on the degree of commercial use.
Editing 2
920 KčBeatmaking · Neexkluzivní 3, Exkluzivní 4 Beatmaking · Non-exclusive 3, Exclusive 4
Dohodou On agreementPředprodukce 5 Preproduction 5
650 Kč / h + cesta 650 Kč / h + travel feePři pravidelné spolupráci či větší zakázce se rádi dohodneme na úpravě ceny. For regular cooperation or larger orders we are happy to agree on price adjustment.
Snažíme se vyhovět všem a Vašeho času si vážíme. Věříme, že by to mělo být vzájemné. Pokud dojde ke zrušení nahrávání s méně než 24 hodinovým předstihem, účtujeme poplatek ve výši 800 Kč. V případě neomluvené absence v dohodnutém termínu účtujeme poplatek ve výši 1400 Kč. Děkujeme za pochopení. We do our best to accommodate everyone and we appreciate your time. We believe it would should be mutual. If there is a cancellation of a recording with less than 24 hours notice, we will charge a fee of 800 Kč. In the event of an unexcused absence on the agreed date, we will charge a fee of 1400 Kč. Thank you for your understanding.
1. Zejména v Americkém hudebním průmyslu se na mixingu a masteringu podílí více zvukařů. Věříme, že objektivita je klíčem k nejlepšímu výsledku. Proto posíláme naše mixy na master do profesionálního analogového Studia Pyha v Plzni. 1. Especially in the American music industry, more sound engineers are involved in mixing and mastering. We believe that objectivity is the key to the best result. That's why we send our mixes to be mastered at the professional analog Studio Pyha in Pilsen.
2. Pokud proběhne pouze nahrávání bez další postprodukce, za nevyhnutelný editing nahraných stop si naúčtujeme uvedenou částku. 2. If only the recording takes place without further post-production, we will charge for the necessary editing of the recorded tracks.
3. Beat bude udělán pro Vás, může ale být veřejně dostupný k zakoupení i pro někoho jiného. 3. Beat will be made for you, but may be publicly available for purchase by someone else.
4. Beat bude udělán jen pro Vás a nikoho jiného. 4. Beat will be made only for you and no one else.
5. Předprodukce, tedy konzultace, kdy producent přijede za interpretem (např. do zkušebny), aby udělal první návrhy a poznámky. Naplánuje se zde celý nahrávací proces od A do Z. Tato možnost je dobrovolná, rozhodně ji ale doporučujeme. Pokud se jedná pouze o konzultaci na dálku, je to zdarma. 5. Pre-production, i.e. consultation, when the producer comes to the performer (e.g. to the rehearsal room) to make the first suggestions and notes. The entire recording process is planned hereces from A to Z. This option is optional, but we definitely recommend it. If it's just a remote consultation, it's free.